2 Mayıs 2016 Pazartesi

Kişiler Hakkında Yorumlarım


Zehra:Bir kasaba öğretmenidir. En iyi tanımlayabileceğim kelime psikopattır.Psikopat gibi çalışır,kasabasına yararlı şeyler yapar.Öğrencilere  psikopatça tavırlar yapar .Babasının ölme durumuna geldiği halde neredeyse gitmeyeceği…Ama  yaşadığı çocukluğunu düşünürsek bu normal bulunabilir…


Zehra’nın Annesi:İlk başta durumuna yazık vb. şeyler demiştim,üzülmüştüm.Tam bir iki yüzlüymüş…Kocasını, Necip Bey ile aldatmıştır.


Zehra’nın Anneannesi:”Zehra’nın Annesi”nden pek bir farkı yoktur…


Necip Bey:İlk Baş iyi birisi olarak düşündüysem de onun da tam bir iki yüzlü olduğunu “Zehra’nın Annesi” ile yaptıklarından sonra öğreniyoruz…


Mürşit Efendi:İlk başta kendisinden nefret ettim.Sonra sonra aslında dürüst,çalışkan,namuslu birisi  olduğunu öğreniyoruz.Hayatta  belirlediği prensiplerden git gide uzaklaşması veya uzaklaştırılması beni üzmedi değil,içki ve benzeri kötü alışkanlıklar da edinmek zorunda kalmasaydı onu bir karakter olarak daha çok sevebilirdim ama babalığından hiçbir zaman taviz vermeyen bu adamın tek amacı kızları Zehra ve Feriha’yı kurtarmaktır…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder